SEKILAS MERAKAM PERISTIWA


Pada 25/10/2009 (Ahad) dalam perjalanan ke Pusat Perubatan Universiti Malaya, melalui Jalan Klang saya terserempak dengan sekumpulan kecil pengayuh basikal sedang gigih meneruskan misi perjalanan. Kebetulan ketika itu isteri saya yang memandu kereta dan saya duduk di kerusi sebelah. Mulanya saya kelihatan kelibat mereka di Pekan Assam Jawa, tetapi saya tidak menghiraukannya kerana ada sedikit urusan dan singgah sebentar di Pekan Sasaran. Cuma apabila menghampiri Pekan Jeram, kelibat mereka muncul semula barulah menaruh minat saya untuk merakamkan foto dari dalam kereta. Saya tidak memberhentikan kereta untuk menemuramah mereka kerana kesuntukan masa dan kereta pula dipandu laju. Hasilnya beberapa foto dipaparkan di sini. Saya cuma meneka sahaja, mereka ini ahli ACT Selangor yang sedang “tryout” Meru-Kuala Selangor-Meru. Sekiranya ada di kalangan pembaca daripada kumpulan berkenaan saya merakamkan setinggi tahniah.

HM250718

HM250713
HM250714
HM250715
HM250717

Comments are closed.

