Pengumuman PCM (Kayuhan Putrajaya Critical Mass)


Date: 19 December 2008 (third Friday nite!)
Venue: Restoran Darussalam Presint 9 (Mamak Double Trouble)
Meeting time: 9.00 PM SHARPIE!
Ride time: 9.30 PM
Distance: About 20km
Ride speed: 15-25km/h

………………………………………………………………………………………..

Terbuka kepada semua peminat pelbagai jenis basikal. Awalnya saya tidak begitu pasti basikaltua diterima, kerana majoritinya mengayuh basikal moden yang canggih. Tetapi apabila Sdr Daoh Darko….mempelawa, saya datang pada 28/11/2008 ……..sangat menyeronokkan. Di sini saya menjemput peminat basikaltua bersama saya untuk berkayuh………malam itu saya “complete” berkayuh macam mereka …..santai sahaja. Jumpa di sana.

[Nota]

Tersangat digalakkan pakai helmet basikal (bukan motosikal) demi keselamatan…….takperlu yang mahal……kat Tesco ada jual, murah aja.

2 Komen (+add yours?)

  1. Muhdie
    Dec 06, 2008 @ 12:14:08

    Selamat en Sukses

    COC Tangerang
    Banten
    http://www.onthelclassic.wordpress.com

  2. mykyocera
    Dec 19, 2008 @ 08:52:02

    Bro Ijas,

    Mohon maaf banyak2 saya x dapat nak join kayuh malam ini (19hb Dis) kerana ada hal yang tidak dapat dielakkan. Insyaallah bulan Januari nanti saya join bro Ijas.

    Selamat berkayuh dan kirim salam buat rakan2 Critical Mass, Putrajaya. TK.

