Kembara Beskal Ke Kuala Selangor


Cadangan kayuhan tersebut diusulkan  oleh geng Beskal.com. Sdr Ken memilih Kuala Selangor sebagai landasan mula untuk Kembara Pangkor yang akan diadakan pada 26-28 Feb 2010 nanti. Kami geng baru Kuala Selangor Cycling Club akan turut memeriahkan kehadiran mereka nanti. Penyertaan dialu-alukan kepada kalangan pembasikal yang berada sepanjang laluan terutama Shah Alam, Klang, Meru, Kapar. Lagi ramai lagi seronok.

SELAMAT DATANG KEPADA GENG BESKAL.COM ke KUALA SELANGOR INDAH DAN BERSEJARAH.

MAKLUMAT LANJUT DI SINI

BERITA TERKINI, DI ATAS SEBAB-SEBAB TERTENTU PIHAK PENGANJUR TELAH MENGUBAH HALUAN KEMBARA KE KUALA KELAWANG . PENULIS INGIN MEMOHON MAAF SECARA TERBUKA DI ATAS MAKLUMAT YANG TERTERA DI ATAS. UNTUK KETERANGAN SELANJUTNYA, SILA LAWATI BLOG BERKENAAN. TERIMA KASIH.

1 Komen (+add yours?)

  1. Ken@Kamarul
    Jan 16, 2010 @ 20:00:07

    Bro Ijass, Kembara Beskal ke Pulau Pangkor telah ditetapkan dari 26 – 28 Februari 2010. kami akan singgah di K. Selangor sebvelum memneruskan perjalanan ke Teluk Batik. Mungkin ada rakan-rakan yang akan memulakan kayuhan dari K.Selangor untuk ke pangkor. Setakat ini 5 rakan beskal akan mula dari KL. Kebara ini dinamakan Da Tua Gi Pangkor. Maklumat lanjut sila layari Beskal.com untuk maklumat terkini.